JUST NU!


Tisdag 7/10
Sista vaccineringen.

Måndag 8/9
Vaccinering.

Måndag 25/8
Möte med kommunen - Stefan Svalö.

Torsdag 21/8

"Wilke" - jobba 4 timmar.

Onsdag 20/8

Möte med Anders på "Däckservice".
"Wilke" - jobba 4 timmar.

Tisdag 19/8
"Wilke" - jobba 4 timmar.

Måndag 11/8-15/8
Sommarvecka.
Jag har samlat ihop en bunte barn för tennisträning en timme om dagen.
Pengar till Afrika.

Lördag-söndag 9-10/2
Jobb på "Ahlgréns rullande kiosker".
Pengar till Afrika.

Fredag 8/8
"Wilke" - jobba 7 timmar.

Torsdag 7/8

"Wilke" - jobba 7 timmar.

Onsdag 6/8

"Wilke" - jobba 5 timmar.

Tisdag 5/8
Möte med Stefan Lundin på Helsingborgs stadsbibliotek.
Plus jobbintervju på "Wilke" - marknadsundersökningar.
Jobba 3 timmar.

Måndag 4/8
Extrajobb hela augusti som banskötare på Bjuvs tennisbanor.
Pengar till Afrika.

Onsdag 30/7
Intervju med Lokaltidningen.

Tisdag 17/6 kl 10.00
Ska på möte med biträdande rektor, Anette, på Varagårdsskolan.
Förhoppningsvis kan jag göra min projektredovisning där.

Torsdag 12/6 kl 11.00
Ska på möte med Sune Karlsson som är präst i Bjuvs kyrka.
Förhoppningsvis får jag kyrkan som sponsor!

Onsdag 11/6 kl 13.00
Då kommer jag bli intervjuad av Elin Wrethov på Helsingborgs Dagblad.
Ett reportage kommer att finnas inom kort i tidningen, så håll utkik!

Tisdag 10/6 kl 10.00
Nu är det dags att gå tillbaka till företagen som kände sig intresserade av att sponsra mig.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Natalie

hjälp mig att hjälpa? vad är det för projekt?

2008-06-09 @ 18:42:00
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0