081207



Kära Sverige!

I dag har vi varit här i en vecka.
Imorgon blir det till att säga "hejdå"
till alla på barnhemmet.
När vi kommer tillbaka till Atonsu-Agogo
ska vi få håret flätat.
På onsdag kommer vi lämna vår värdfamilj
för att resa de sista dagarna i Ghana.

I dag har vi fortsatt med vår solning och Yaw
såg resultat efter några svettiga timmar.
Jag har även fått visa mina skills för "Papa"
när det kommer till fotboll.
Jag och Vicci tvingade honom att hämta vatten
tillsammans med oss.
Jag tog en hel hink, plus att jag fick komplimanger
av några småtjejer. De tyckte att både jag och mitt
hår var vackert.
Senare ikväll schasade jag iväg "Papa" för att köpa
choklad till mig. Efter mycket om och men, så stack han.

Nu ska jag ta och snarka!
Både jag, Vicci och Naumbra sov en timme i eftermiddags
inne på vårat rum.

/Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0