081209



Kära Sverige!

Andra dagen med flätor.
Har sovit jättedåligt i natt och drömde mardrömmar om
att jag skulle bli skallig av dessa flätor.
Förhoppningsvis sover jag bättre ikväll.
Har suttit två timmar och försökt klippa av alla äckliga "överskottslockar".
Fungerade bra och jag är nöjd. Tillsammans med "Papa" så satt vi och
tog ur "luggflätorna" på Viccis hår.

Tidigare i dag besökte vi två muséum: Military museum Kumasi och
Manhyia Palace.
Intressant, men jag mådde bajs.
Vi har förresten även lärt "Papa" att använda "bajs" i flera meningar.
Väldigt roligt förstås.

Hela eftermiddagen/kvällen blev dock ett rent misslyckande på grund
av vår handledare, Mike.
Tack vare eller på grund av honom så köpte vi aldrig några armband,
halsband öronhängen eller kläder.
"There is cheaper places!"
Men där fanns bara skulpturer i trä, och lycka till att ta hem dem!

/Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0